Σελίδες

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Θέλω αυτό, αυτό και αυτό...!

Γειααα σας Shopaholics μου!
Σας καλωσορίζω στο νέο μου blog, το οποίο ελπίζω οτι θα κάνετε το νέο σας hot fashion spot!


Στο πρώτο μου post λοιπόν, θα σας μιλήσω για τις νέες hot τάσεις της φετινής σεζόν!
Αρχή του φθινοπώρου και ήδη οι νέες τάσεις της σεζόν έχουν κάνει την εμφάνιση τους στα μαγαζιά. Και κυρίως στα αγαπημένα μου μαγαζιά: Zara, Bershka, Pull And Bear, Stradivarius, H&M και άμα λάχει και το Tally Weijl. Μετά από μία σύντομη βόλτα στα μαγαζιά, έβγαλα κάποια συμπεράσματα σχετικά με το τι θα φορεθεί φέτος αλλά και με ποια μαγαζιά θα έχω πρόβλημα από άποψη τιμών.
Αρχικά, τα τρουκς έχουν την τιμητική τους φέτος! Σε παντελόνια, μπουφάν, μπλούζες, τσάντες, μποτάκια, παπούτσια, κοσμήματα, τρουκς παντού! Θα τα υιοθετήσω κι εγώ, στην ελαφριά τους μορφή όμως. Σε κάποια μπλούζα ή σε κάποιο παντελόνι τζιν. Ήδη έχω βάλει στο μάτι μια άσπρη μπλούζα από τα Stradivarius με τρουκς.
Η προηγούμενη άσπρη μπλούζα που είχα, βγήκε από το πλυντήριο ροζ οπότε δεν έχω πολλές επιλογές σχετικά με το χρώμα. :P Anyway, αυτή είναι η μπλούζα που σκέφτομαι να αγοράσω.


Επίσης τα animal print έκαναν δυναμική εμφάνιση φέτος. Σε κολάν, μπλούζες, ζακέτες, φουλάρια και κοσμήματα, αποτελούν ένα trend της σεζόν που ίσως να φορεθεί, Προσωπικά, μόνο τα φουλάρια μου θα είναι σε animal print τόνους, καθώς σε ο,τιδήποτε άλλο με παραπέμπει αλλού.
Έχω ήδη ένα φουλάρι από τα Zara και προχθές απέκτησα το παρακάτω από τα H&M.


To Military look με στρατιωτικά τζάκετ και παντελόνια, επανέρχεται στη μόδα, αφήνοντάς με παγερά αδιάφορη καθώς ποτέ δεν ήταν του γούστου μου τα "χακί". Ωστόσο μπορείτε να το υιοθετήσετε, φορώντας στρατιωτικό στενό παντελόνι με τζίν πουκάμισο.


Tέλος, αγαπώ τα τζιν πουκάμισα και ήδη είχα αγοράσει ένα για τις ανοιξιάτικες εξορμήσεις μου. Τώρα ήρθε η σειρά του χειμερινού μοντέλου, πιο σκούρο και με...τρουκς! :D


Tα H&M δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα των μαγαζιών που πρέπει να ξανά επισκεφθώ, καθώς ερωτεύτηκα ένα πουλόβερ απίστευτο! Είναι σε ανοιχτό γαλαζοπράσινο χρώμα και κάνει 20 ευρώ. Σύντομα θα μπει στην ντουλάπα μου!


Αυτά! Α! Είδατε τις τιμές στα ZARA? Wow! Πιο ακριβά πεθαίνεις! Ένα πουλόβερ 50 ευρώ και ένα δερμάτινο 249! Ει, παιδιά, κρίση έχουμε!!! Hello!! Eυτυχώς που δεν ερωτεύτηκα τίποτα από εκεί!
See you soon! Until then... Keep Shopping!

                                                                              XoXo, Miss Shopaholic!
                                                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου