Σελίδες

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Where To Get It...?



Hey Shopaholics!
Σας ζητώ συγνώμη για την, χμμμ, 6μηνη απουσία μου αλλά έτυχαν διάφορα πράγματα και δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με το blog. Αλλά επιστρέφω δριμύτερη με μία σελίδα που είμαι σίγουρη ότι θα σας ενθουσιάσει όπως ενθουσίασε κι εμένα!

Αρχικά για πείτε μου, πόσες φορές έχετε δει στο διαδίκτυο μία τέλεια μπλούζα ή ένα απίστευτο φόρεμα αλλά δεν ξέρατε ούτε από που μπορείτε να το αγοράσετε ούτε την τιμή του?? Εμένα τουλάχιστον μου έχει συμβεί πολλές φορές.
Λύση στο πρόβλημά μας έρχεται να δώσει η μαγική σελίδα "Where To Get It..?". Στην εν λόγω σελίδα, fashionistas και shopaholics από όλο τον κόσμο δίνουν απαντήσεις στις ενδυματολογικές σου αναζητήσεις. Πως δουλεύει? Ανεβάζεις τη φωτογραφία με το ρούχο/παπούτσι/κόσμημα/τσάντα/ο,τιδηποτε άλλο θες να αποκτήσεις και σύντομα έχεις μάρκα, διεύθυνση ιστοσελίδας και τιμή αυτού που ψάχνεις!
Και φυσικά μπορείς κι εσύ να βοηθήσεις άλλες κοπέλες να βρουν αυτό που ψάχνουν! Εγώ προσωπικά έχω κολλήσει εδώ και δυο εβδομάδες με αυτή την σελίδα και πλέον βοηθάω άλλες shopaholics να βρουν το αντικείμενο του πόθου τους.
Mην χάνεις ευκαιρία, γίνε μέλος και δοκίμασε το "Where To Get It..?"

(Και η σελίδα τους στο facebook--> https://www.facebook.com/wheretoget?fref=ts )

                                                                                  XoXo, Miss Shopaholic!
                                                                       


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου