Σελίδες

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Confession: Prada Baroque Sunglasses


Γεια σας Shopaholics μου!
Πως είστε? Ψωνίζετε, ψωνίζετε??? Έτσι μπράβο, θέλω να σας βλέπω με σακούλες στα χέρια!

Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για άλλον έναν υλικό πόθο μου: Tα Prada Baroque Sunglasses!
Μα δεν είναι απίστευτα? Μπορώ να πω ότι ερωτεύτηκα τον υπέροχο σκελετό τους από την πρώτη στιγμή που τα αντίκρισα! Miuccia Prada, σε ευχαριστούμε για αυτή την προσφορά στον fashion κόσμο!
Φυσικά, δεν έχασα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω ωστόσο το αποτέλεσμα με απογοήτευσε λίγο... Καθώς έχω μικρό πρόσωπο, τα γυαλιά μου φαίνονταν λίγο μεγάλα. Αλλά δεν το βάζω κάτω!!! Παρήγγειλα ένα ζευγάρι γυαλιά, με τον ίδιο ακριβώς σκελετό ώστε να τα δοκιμάσω και να τα συνηθίσω στο πρόσωπό μου και αν με ευχαριστήσει το αποτέλεσμα, θα προχωρήσω στην μεγάλη αγορά! Wish me luck! Η τιμή τους αυτή τη στιγμή κυμαίνεται γύρω στα 200 ευρώ.
Παρακάτω σας παραθέτω όλα τα χρώματα στα οποία κυκλοφορούν τα Prada Baroque Sunglasses:




Φυσικά πολλές επώνυμες κυρίες του εξωτερικού τίμησαν τα συγκεκριμένα γυαλιά αγοράζοντας τα,  καθώς η τιμή τους τα καθιστά για αυτές κάτι σαν ένα πακέτο μακαρόνια για εμάς. Rihanna, Beyonce, Mary Kate Olsen και λοιπές κυρίες έδειξαν την προτίμηση τους στα Prada Baroque Sunglasses και πολύ καλά έκαναν, κατά την γνώμη μου! 

Beyonce
Eva Mendes
Fashion Blogger
Gwen Stefani
Kourtney Kardashian
Lady Gaga
Mary Kate Olsen
Paris Hilton
Rihanna



Aαααχ, έρωτας! Εσάς πώς σας φαίνονται? Θα αγοράζατε ένα ζευγάρι εάν μπορούσατε? Και αν ναι, ποιο χρώμα θα επιλέγατε? Let me know by comment!
See you soon! Keep shopping!                            
                                                                                           XoXo, Miss Shopaholic!
                                                                                           

3 σχόλια:

  1. Ααααχ! Είναι τέλειαα!! Κ εγώ μόλις τα είδα τα ερωτεύτηκα! Είναι τόσο ξεχωριστά! Δυστυχώς όταν τα δοκίμασα ανακάλυψα ότι δεν μου πήγαιναν κ τόσο... Αλλά δεν πειράζει! :)

    http://fashionofad.blogspot.gr

    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο ανακάλυψα δυστυχώς :( Αλλά δεν θα σταματήσω να τα δοκιμάζω μέχρι να πειστώ να τα αγοράσω :P

      Διαγραφή