Σελίδες

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Confession: The Chanel Lego Clutch!

Kαλησπέρα Shopaholics μου!
Τι κάνετε? ή μάλλον τι ψωνίσατε σήμερα?
Εγώ αγόρασα ένα κίτρινο φωσφοριζέ statement neclace από ένα τοπικό μαγαζί με αξεσουάρ. Το είχε σε 5 χρώματα: θαλασσί-γαλάζιο-ροζ-φούξια και κίτρινο φωσφοριζέ και προτίμησα το τελευταίο για να ταιριάζει με τα περισσότερα ρούχα μου! 

Anyway, σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για μια μεγάλη μου αγάπη: Τη Chanel Lego Clutch!
O,τι και να πω είναι λίγο για να περιγράψει αυτό που νιώθω για αυτό το clutch! Aπό την πρώτη στιγμή που το είδα, το ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα! Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του, η παιχνιδιάρα διάθεση που σου βγάζει αλλά παράλληλα και η κομψότητα που έχει κάθε τσάντα Chanel, σε κάνουν να θες να το αποκτήσεις άμεσα! Μόνος ανασταλτικός παράγοντας για την απόκτησή του, είναι η τιμή (κάθεστε?): 7.100 ευρώ!!!! Οπότε μπορούμε απλά να συνεχίσουμε να το ονειρευόμαστε και να το θαυμάζουμε από μακριά!
(το συγκεκριμένο ανήκει στην Rihanna)


Φυσικά δεν είναι λίγες οι επώνυμες celebrities και bloggers που έσπευσαν να το αγοράσουν, παρά την εξωφρενική τιμή του. Θα μου πείτε "ανάγκη τα έχουν τα χρήματα;" Σωστό κι αυτό! Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για συλλεκτικά κομμάτια όπως το συγκεκριμένο clutch! Βασικά, κι εγώ σκέφτομαι να αρχίσω να μαζεύω χρήματα για να το αγοράσω. Πιστεύω κάπου το 2035 θα τα έχω μαζέψει!

Anna Dello Russo
Miroslava Duma
Rihanna
Hailee Steinfeld
Diane Kruger
Rita Ora
Lilly Allen
Leigh Lezark
Juana Acosta

Aχ, αγαπημένε Karl Lagerfeld, πόσο θα μας βασανίσεις ακόμα? 
Αnyway, ποιο χρώμα προτιμάτε Shopaholics μου? Let me know by comment!
See you soon!
                                                                                           XoXo, Miss Shopaholic!
                                                                                         


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου