Σελίδες

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Spanish Fashion Blog: Lovely Pepa




Hi Shopaholics!
     Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα fashion blog που ανακάλυψα πρόσφατα μέσω instagram (instagram, σου έχω πει πόσο σε αγαπάω;). To "Lovely Pepa" ανήκει στην Ισπανίδα blogger Alexandra Pereira και ξεκίνησε την λειτουργία του κάπου μέσα στο 2009. Βασικά, απ΄ ότι έχω προσέξει, όλα τα γνωστά fashion blogs ξεκίνησαν τη διετία 2009-2010 και πλέον εν έτη 2014 κάνουν χρυσές δουλειές και συνεργασίες. 
      Αnyway, η Alexandra μου τράβηξε την προσοχή αφενός γιατί είναι Ισπανίδα και η αγάπη μου για την Ισπανία είναι γνωστή και αφετέρου γιατί μου αρέσει το στυλάκι της. Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά bloggers με υπερβολικό και επιτηδευμένο στυλ δεν μου τραβάνε την προσοχή. Όπως δεν μου τραβάει την προσοχή και η Chiara Ferragni, καθώς δεν την θεωρώ fashion icon όπως η πλειοψηφία του κόσμου της μόδας. Απλά ντύνεται με κομμάτια πασίγνωστων σχεδιαστών και αυτό. Τίποτα παραπάνω κατά τη γνώμη μου.
       Ας επιστρέψω στο blog της Alexandra. To στυλ της είναι κομψό αλλά και casual ενίοτε, γεγονός που σε βοηθάει αν θες να το αντιγράψεις (εδώ σου κλείνω με νόημα το μάτι ;) ). Στο blog της μπορείς να βρεις εικόνες από τα ταξίδια της, κάνει πολλά και συχνά, τις συνεργασίες της και φυσικά τα outfits της σε καθημερινή βάση. Το σκυλάκι που βλέπεις στο logo του blog της είναι το σκυλάκι της η Pepa, γαλλικό bulldog, και φυσικά πηγή έμπνευσης του ονόματος "Lovely Pepa".
     Παρακάτω μάζεψα μερικά (αρκετά μπορώ να πω :P ) outfits από τα αγαπημένα μου και σου τα παρουσιάζω:

















                                                 ΧοΧο, Miss Shopaholic
                                      
                                                         




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου