Σελίδες

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Fashion Blog του μήνα: Fashion Hippie Loves



Hi Shopaholics!
   Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα fashion blog, το οποίο ήταν από τα πρώτα που ξεκίνησα να ακολουθώ πριν 2 χρόνια περίπου. Το "FashionHippieLoves" ανήκει στην Γερμανίδα Anni από την Στουτγάρδη και οφείλω να ομολογήσω πως αποτέλεσε ουκ ολίγες φορές έμπνευση για τα outfits μου. 
   Το στυλ της είναι αρκετά girlie αλλά μερικές φορές έχει και δόσεις sportychic. Μου αρέσει αρκετά πως μπορεί να συνδυάζει πχ ένα παρκά από το Primark με μία τσάντα Prada και να κάνει το look της να φαίνεται υπέρκομψο και ακριβό. Έχω αναζητήσει πολλές φορές τα ρούχα που φοράει στα links που έχει σε κάθε post αλλά εδώ υπάρχει και το μόνο μειονέκτημα του blog της: Μπορεί να φοράει πχ το παρκά από το Primark αλλά σαν link θα δίνει ένα παρκά από κάποιο γερμανικό site που θα κοστίζει πάνω από 200 ευρώ. Αυτό με τα links των ρούχων της το βρίσκω λίγο άκυρο αλλά τέσπα.
   Παρακάτω θα σας δείξω αγαπημένα μου outfits της Anni, που μου ήταν πολύ δύσκολο να τα διαλέξω γιατί μου αρέσουν σχεδόν όλοι οι συνδυασμοί που κάνει στα ρούχα.























                         XoXo, Miss Shopaholic
                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου