Σελίδες

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

My Fall/Winter Shopping Wishlist!

Hello Shopacholics!
Σήμερα ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας την wishlist μου για αυτήν την εποχή. Όχι τίποτα άλλο αλλά να θυμάμαι κι εγώ τι θέλω να αγοράσω γιατί τόσα που θέλω, μπορεί να τα ξεχάσω. Είναι διάφορα πραγματάκια, από ρούχα, τσάντες, παπούτσια μέχρι gadgets. Ξεκινάμε;
Aρχικά, έχω φάει κόλλημα με το site του Romwe! To είχα ανακαλύψει περίπου πριν ένα χρόνο αλλά πρόσφατα το "ανακαίνισαν" και έγινε πιο χρηστικό, για εμένα τουλάχιστον. Είναι site με ρούχα σε πολύ καλές τιμές και πολλές φορές έχω διαπιστώσει ότι έχουν και ρούχα που τα βρίσκεις και στα Zara αλλά το Romwe τα έχει στη μισή τιμή. Παρόμοια site είναι και το Sheinside, το Persunmall (από το οποίο έχω αγοράσει ρούχα, πολύ καλό, το συνιστώ) και το Choies
Πάμε να δούμε τι θέλω από το Romwe!

Tα "γατοπάπουτσα" (ναι, είναι μια αντιγραφή από τα Charlotte Olympia αλλά είναι τοοοσο γλυκά!)

H τσάντα-μπουκάλι άρωμα 


Το φούτερ με τα τριαντάφυλλα


Η τσάντα "μπουκάλι γάλα"

Δεν είναι τελειααααα? Μπορώ να βρω άλλα 100 πραγματάκια από το Romwe για να τα βάλω στην wishlist μου αλλά no money, no honey!

Επόμενο κομμάτι στην wishlist μου είναι ένα ζευγάρι sneakers Superga. Και όχι το απλό σχέδιο αλλά μια ειδική έκδοση των sneakers σε συνεργασία με το site/blog "Man Repeller", τα οποία ερωτεύτηκα! Η αρχική τιμή τους ήταν 125 δολάρια αλλά πλέον τα βρίσκεις και με 75. Έχω αποφασίσει να τα αποκτήσω αλλά δεν ξέρω ποιο χρώμα να διαλέξω από τα δύο επικρατέστερα:

                        χακί ή ροζ        


Έχω λίγο χρόνο να αποφασίσω μέχρι τα Χριστούγεννα!
Τελευταίο  πραγματάκι στην λίστα μου είναι αυτή η φωτογραφική μηχανή, η Fujifilm Instax Mini 8:


Δεν είναι φανταστική? Βγάζει polaroid φωτογραφίες και σαν vintage λάτρης, την ερωτεύτηκα αμέσως! Κοστίζει 75 ευρώ αλλά έχει ένα μικρό μειονέκτημα. Το κάθε φιλμ της είναι για 10 φωτογραφίες, το πακέτο έχει μέσα δύο φιλμ και κοστίζει από 16 μέχρι 20 ευρώ! Δηλαδή θα πρέπει να την χρησιμοποιείς σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις για να μην σου τελειώνει αμέσως το φιλμ. Anyway, την αγάπησα και είναι το επικρατέστερο χριστουγεννιάτικο δώρο μου! <3

Αυτά ήταν, προς το παρόν, τα πραγματάκια που θα ήθελα να αγοράσω αυτόν τον καιρό. Φυσικά μέχρι την άλλη εβδομάδα θα έχουν προστεθεί άλλα τόσα αλλά έτσι είμαστε εμείς οι Shopaholics!
                                                                                                
                                                                                                    XoXo, Miss Shopaholic
                                                                                                             
                                                                                                  

Photos via We Heart It, Romwe, Superga-usa.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου