Σελίδες

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Style Inspiration



Γειαααααααα σας Shopaholics!!
Έχω καιρό να γράψω κάτι αλλά ήρθε η ώρα να επιστρέψω. Βασικά έχω εξεταστική και βαριέμαι να διαβάσω και έτσι μπορώ να κάνω ο,τιδήποτεεεεεεεε άλλο εκτός από διάβασμα. Το τελευταίο διάστημα, όταν κάθομαι στον υπολογιστή μπαίνω σε διάφορες σελίδες με κοπέλες που ανεβάζουν το καθημερινό outfit τους και παίρνω ιδέες που μπορώ να τις προσαρμόσω στο δικό μου στυλ. Μία από αυτές είναι το Chicisimo. Είναι καλή φάση αν και δυστυχώς σπάνια βρίσκω κάποιο πολύυυυ καλό outfit που να πω "Ωωωω, το ξεπατικώνω αμέσως!".
Anyway, άλλες πηγές έμπνευσης μου αυτό το διάστημα είναι το blog της Alexandra Pereira, το "Lovely Pepa" για το οποίο έχω γράψει σε προηγούμενο post και το blog "Art Symphony", στο οποίο οι κοπέλες που το διαχειρίζονται ανεβάζουν από θέματα style Inspiration μέχρι θέματα διακόσμησης. Πολύ καλό, να το επισκεφτείτε!
Παρακάτω λοιπόν θα σας δείξω μερικά από τα αγαπημένα μου look αυτό το διάστημα:














                                                                                                            ΧοΧο, Miss Shopaholic
                                                                                                                   
                                                                                                        
                                                                                                       
P.S: Οι φωτογραφίες είναι από: Art Symphony, Sheinside, Lovely-Pepa, Chicisimo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου