Σελίδες

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

March Wish List


Τελείωσαν οι εκπτώσεις! Κλαψ! Μπορώ να πω ότι ψώνισα αρκετά πραγματάκια. Βασικά τερμάτισα τα λεφτά του μήνα και ένας Θεός ξέρει πως τα έχω βγάλει πέρα μέχρι στιγμής! Anyway, είμαι πολύ ευχαριστημένη με τις αγορές μου και τώρα ετοιμάζω την wish list μου για αυτό το μήνα. Δεν έχω πολλές απαιτήσεις, 3 πραγματάκια θέλω όλα κι όλα (προς το παρόν). Πάμε να δούμε ;)

Αρχικά, θέλω ένα καινούργιο ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Επειδή γενικά δεν είμαι φαν των γυαλιών, δεν επενδύω ποτέ χρήματα σε ακριβά ζευγάρια. Παίρνω φτηνά και αλλάζω τον φακό σε ένα μαγαζί οπτικών. Αυτή τη φορά έχω ερωτευτεί αυτό το ζευγάρι γυαλιών, τα οποία κοστίζουν 22 ευρώ και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Τα δοκίμασα, μου πήγαιναν νομίζω, θέλω να τα αποκτήσω. Τέλος.
Γυαλιά ηλίου: MeUnique



Επόμενο αντικείμενο πόθου είναι αυτό το γκρι Fedora καπέλο. Τα καπέλα ήταν και είναι πολύ της μόδας φέτος αλλά που να το φορέσεις στην Ελλάδα; Θα σε κοιτάζουν σαν την τρελή του χωριού. Ωστόσο, μιας και δεν έχω σκοπό να μείνω και για πολύ καιρό ακόμα στην χώρα, θα το αποκτήσω και θα το φοράω με την άνεση μου στο εξωτερικό. Κοστίζει 15,95 και μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα καταστήματα Tally-Weijl, αλλά μην το εξαντλήσετε πριν το αγοράσω γιατί σας έφαγα!



Τέλος, έχω να δηλώσω ότι είμαι μεγάλη φαν των slip-ons και αν μπορούσα να έχω όλα τα slip-ons του κόσμου, θα τα είχα! Ωστόσο έχω αρκεστεί σε τρία ζευγάρια μέχρι στιγμής και θα ήθελα να προσθέσω στη συλλογή μου και τέταρτο. Πιο συγκεκριμένα, θέλω ΑΥΤΟ το ζευγάρι slip-ons από τα Pull&Bear που γράφει πάνω OK! Πόσο cool??? Koστίζει 25,99 και το θέλω απεγνωσμένα!!! 
Slip-ons: Pull&Bear




Αυτά τα ολίγα θα ήθελα, θα κάνω ένα πρόγραμμα οικονομικών αυτό το μήνα ώστε να μπορέσω να τα αποκτήσω. Αυτααααααααααααα! τα λέμε σε επόμενο ποστ! Μέχρι τότε μην ξεχνάτε: Τα ψώνια είναι η πιο οικονομική λύση ψυχοθεραπείας!
                                                                                                                           ΧοΧο, Miss Shopaholic
                                                                                                            
                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου