Σελίδες

Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Adidas Supercolor είσαι έρωτας!! (UPDATE)

Αγαπημένες μου Shopaholics,
σήμερα θα σας μιλήσω για το νέο μου έρωτα που ακούει στο όνομα Adidas Supercolor sneakers! Η αλήθεια είναι ότι αγαπώ πολύ την Adidas, όχι τόσο για τα αθλητικά της ρούχα και αξεσουάρ καθώς δεν είμαι αθλητικός τύπος, αλλά κυρίως για την σειρά της Adidas Originals με πιο streetwear ρούχα και τρομερές συνεργασίες, βλέπε Jeremy Scott, Stan Smith και τώρα Pharrell Williams.
   Εννοείται πως έχω ήδη ένα ζευγάρι Adidas Stan Smith, αγορασμένο πολύ πριν ξαναγίνει μόδα το συγκεκριμένο σχέδιο και καμιά 5 ζακέτες με πρωτότυπα σχέδια της Adidas Originals. Αλλά ξαφνικά έπαθα ένα πατατράκ όταν αντίκρισα το κλασσικό σχέδιο Superstar σε 50 διαφορετικά χρώματα!!!!! Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρεις ποιο να το πρωτοδιαλέξεις! Αλλά η τιμή τους (100 ευρώ στην Ελλάδα, 90 με 95 στο εξωτερικό) δεν σου επιτρέπει να ονειρεύεσαι παραπάνω από ένα χρώμα. 

H Adidas συνεργάζεται για άλλη μια φορά με τον μουσικό Pharrell Williams και ειλικρινά αυτή τη φορά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Ευχαριστούμε Pharrell!!! Όπως ανέφερα και παραπάνω, τα Adidas Supercolor κυκλοφορούν σε 50 διαφορετικά χρώματα ώστε ο καθένας να επιλέξει το χρώμα που τον εκφράζει! Εμένα με εκφράζουν πολλά χρώματα είναι η αλήθεια αλλά την καρδιά μου έκλεψε το φωτεινό κίτρινο! 
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ ερωτεύτηκα!!! Θα προσπαθήσω να μαζέψω χρήματα και να τα αποκτήσω γιατί είναι ένα συλλεκτικό κομμάτι και πολύ ιδιαίτερο! Adidas Supercolor, μωρά μου, σύντομα θα διασταυρωθούν οι δρόμοι μας and that's a promise!!! 
See you soon Shopaholics!!!!



UPDATE:
Τελικά υπέκυψα στα φούξια και καθώς δεν βρήκα νούμερο στα κίτρινα, αγόρασα τα φούξια χωρίς δεύτερη σκέψη! Η αλήθεια είναι ότι πονάς λίγο όταν δίνεις 100 ευρώ ακατέβατα αλλά τα άξιζαν τα άτιμα! Επίσης μη νομίζετε ότι εγκατέλειψα την ιδέα των κίτρινων! Είναι στη λίστα μου και απλά θα πρέπει να αρχίσω να ξαναμαζεύω χρήματα για να τα αποκτήσω! Supercolors, σας αγαπώ! <3








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου