Σελίδες

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Balmain x H&M



Έχω να πω ότι πρώτη φορά ενθουσιάζομαι τόσο πολύ με συνεργασία των H&M. Γενικά τα H&M δεν τα έχω και σε μεγάλη εκτίμηση, σπάνια βρίσκω κάτι που να μου αρέσει τρομερά στα ρούχα τους. Ωστόσο από την στιγμή που ανακοινώθηκε η συνεργασία τους με τον γαλλικό οίκο μόδας Balmain, είπα WOW! I need one piece from this collaboration in my life! Και μόλις πριν δύο ημέρες ήρθε στο mail μου η πλήρης συλλογή των κομματιών που θα είναι διαθέσιμα στις 5 Νοεμβρίου στα κεντρικά καταστήματα των H&M σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τα θέλω όλα!!!!!! Ξεκάρετε φωτογραφίες από την καμπάνια, στην οποία συμμετέχουν οι Kendal Jenner, Gigi Hadid και Jourdan Dunn, δηλαδή ό,τι πιο φρέσκο και hot κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο χώρο της βιομηχανίας της μόδας.


 Η αλήθεια είναι ότι ξεχώρισα αρκετά κομμάτια, με βάση το προσωπικό μου γούστο και το προσωπικό μου στυλ να τα υποστηρίξω και ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑΑΑΑΑΑ, μπουχουχου (κλαίει από απόγνωση γιατί με ένα t-shirt θα καταλήξει). Πάμε να τα δούμε ευθύς αμέσως, παραθέτοντας σας και τις τιμές, έτσι για να κλάψουμε μαζί. 
Αρχικά, αυτό που με τράβηξε αμέσως ήταν αυτή η μπλούζα, που την λες σχετικά απλή σε σχέση με τα υπόλοιπα κομμάτια αλλά για εμένα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, και στα δυο της χρώματα: 

Επόμενο κομμάτι έρωτας, αυτό το μπλουζί <3 Σε αγαπώ.
Και αυτό το μπλουζί:
Αυτά τα υπέροχα μπαρόκ βελούδινα φορέματα, και στα δυο τους τα χρωματάκια:
Αυτό το βελούδινο φόρεμα με τα κορδόνια (χαρακτηριστικό του οίκου Balmain):
Αυτή τη πουκαμισόμπλουζα, επίσης σε μπαρόκ στυλ και σε αυτό το υπέροχο κυπαρισσί χρώμα:
Σαν music maniac δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα συλλεκτικά ακουστικά του οίκου:
Από αξεσουάρ, ΤΟ κολιέ και οι ζώνες είναι απίστευτες, μπορούν να απογειώσουν και το πιο απλό ντύσιμο! 
Highlight φυσικά είναι για εμένα αυτό το υπέροχο φόρεμα, υπέροχο όμως, που το φοράς σε κανά MET Gala, σε τίποτα βραβεία Grammys και άλλες τέτοιες απλές και καθημερινές εκδηλώσεις που συμβαίνουν κάθε μέρα εδώ στην Ελλάδα.
Και αφού σας παρουσίασα όλα αυτά τα όποια θα ήθελα να αγοράσω από αυτήν την εξαιρετική συνεργασία, θα σας δείξω τι πραγματικά σκοπεύω να αγοράσω, εάν το προλάβω.
Να εδώ, το t-shirtακι μου θα είναι το αναμνηστικό μου από αυτή τη υπέροχη συνεργασία των H&M με τον οίκο Balmain. Και όπως προείπα, ααααν το προλάβω κι αυτό. Αλλιώς θα πάω να κάνω τη βολτούλα μου και να χαζέψω από κοντά τα πεντάμορφα ρουχαλάκια. Όλη τη συλλογή Balmain x Η&Μ μπορείτε να την χαζέψετε εδώ: BALMAIN x H&M
Σας αφήνω με δύο αγαπημένα μου total looks Balmain x Η&M, τα όποια άνετα θα φορούσα σε κάποιο fashion ή music event, καθώς το συγκεκριμένο στυλ με αντιπροσωπεύει τελείως.

XoXo,Miss Shopaholic


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου